A csomagot futárszolgálat segítségével juttatjuk el önhöz a megadott címre. A futárszolgálat munkanapokon 8-17 óráig kézbesít, a csomag feladásakor mi e-mailben elküldjük a csomagcímke számát és a futárszolgálat központi elérhetőségét, melyen lehet érdeklődni a szállítás közelebbi időpontjáról. Amikor elkészültünk az egyedi megrendelésre készített termékkel, telefonon értesítjük a megrendelőt és egyeztetünk a szállítás napját illetően.
Amennyiben nem tudjuk telefonon elérni a vásárlót, keressük újra, illetve számítunk jelentkezésére. A csomagot nem adjuk fel egyeztetés nélkül, mivel nem tudhatjuk, hogy másnap azt át tudja venni vagy sem. Amennyiben az egyeztetés sikeres volt és a csomagot feladjuk, az munkanapokon a feladás másnapján érkezik, kivéve a pénteken feladott árut, mely a következő munkanapon, azaz Hétfőn kerül kiszállításra.
A futárszolgálat tőlünk független szállítmányozó cég, melyet megbízunk a csomag szállításával. Ezért a kézbesítés pontos idejét és a futár telefonszámát mi nem tudjuk. Az általunk elküldött központi számon, a csomagcímke szám bemondásával érdeklődhet a kézbesítés idejéről. Amennyiben a futár nem találja önt a megadott címen, akkor értesítést hagy a következő kiszállítási időpontról. Amennyiben a termék a szállítás során véletlenül sérült kérjük jelezze, küldjön fényképet a termékről és mi azt természetesen díjmentesen újraküldjük.